dinsdag 29 mei 2012

als jij zegt... zegt God


Als jij zegt... “ Ik kan het niet...”
zegt God tegen jou:
 “ Ik vermag alle dingen in Hem die mij kracht geeft” (Fil. 4 : 13)
 
 Als jij zegt... “ Ik weet niet hoe ik verder moet gaan...”  
 zegt God tegen jou: 
“ Ik geef inzicht en wijs de weg die je moet gaan.” (Joh.3:16 13:34) 
  
Als jij zegt... “ Ik verdien geen vergeving...”
 zegt God tegen jou:
“ Van Hem getuigen alle profeten dat iedereen die in Hem gelooft 
door Zijn naam vergeving van zonden krijgt. (Hand.10:43)
 
Als jij zegt...  “ Welk pad heeft God voor mij?” 
zegt God tegen jou: 
“ Mijn geliefde Zoon, Jezus Christus." 
(1 Tim.2 :5  Hand. 4:12      Joh. 14:6  ) 
 
 Als jij zegt...  “ Ik voel mij helemaal alleen...” 
zegt God tegen jou:
“ Nooit zal ik je afvallen, nooit zal ik je verlaten”(Lucas 18:27)
 
Als jij zegt... “ Er is niemand die echt van mij houdt...” 
zegt God tegen jou: 
“ Ik houd van jou.”  (Joh. 3:16 13:34)
 
Als jij zegt...  “ Ik ben moe...” 
zegt God tegen jou:
“ Kom naar Mij, jullie die vermoeid zijn en onder lasten gebukt gaan, 
dan zal Ik jullie rust geven”(Math. 11:28-30) 
 
Als jij zegt...  “ Het is onmogelijk...” 
zegt God tegen jou:
“ Alles is mogelijk” (Lucas 18:27) 
 
Als jij zegt...  “ Ik kan het niet...” 
zegt God tegen jou:
“ Ik vermag alle dingen in Hem Die mij kracht geeft” 
(Fil. 4 : 13) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten